8 תשובות
כן תנסה , אייפון זה מצויין :)
תישאר עם אנדרואיד
בתור אחת שהיה לה אייפון והחליפה לאנדאוריד (לא מרצוני אבל הייתי חייבת) אנדאוריד זה ממש סבבה אבל לא עפתי על ה13 ממה שראיתי
אייפון
תיקח את הסמסונג.
שווה, כן. בתור אחד שיש לו את האייפון 13 פרו מקס.
אייפון 11 הכי טוב
תנסה אייפון אולי תאהב
באותו הנושא: