10 תשובות
לצאת לעבוד ולעזור לה?
בת כמה את
בן כמה אתה? אתה יכול לעבוד?
שואל השאלה:
16 אני לומדת ואין לי את האופציה לעבוד וחעזור
16 אני לומדת ואין לי את האופציה לעבוד וחעזור
אנונימית
אני אישית עובדת מגיל 13 וכל משכורת מביאה לאמא שלי וככה גם אחותי הגדולה
ללכת לעבוד
לעבוד
אנונימית
^אנונימית גם אני בגיל שלך ועובדת ולומדת אין קשר בין השניים אם אמא שלך באמת צריכה עזרה את יכולה לשלב
אם את לא רוצה לשלב שזה משהו אחר אז אין ככ מה לעשות
אם את לא רוצה לשלב שזה משהו אחר אז אין ככ מה לעשות
אני חושבת שמגיל 16 אפשר להתחיל לעבוד. הרבה לומדים ועובדים זה בסדר גמור. אם המערכת שלך ממש קשה ולא מאפשרת לך זה משהו אחר. את יכולה להתחיל לעשות בייביסיטר,שיעורים פרטים זה אחלה כסף,דוגווקר וכו
להפחית קניות מיותרות
לסגור אורות ומזגן שעוזבים חדר
לא לבזבז מים על מקלחת של שעות
ללכת לעשות בייביסיטר אולי
לסגור אורות ומזגן שעוזבים חדר
לא לבזבז מים על מקלחת של שעות
ללכת לעשות בייביסיטר אולי