3 תשובות
אולי לנסות ללכת לטיפול משפחתי
שואל השאלה:
אבל הבעיה שההורים לא באים בכיוון של לעזור באופן מותאם האופן שהם באים הוא רק מזיק והם לא מקשיבים עם כמות הפעמים שאני אומרת את זה
אבל הבעיה שההורים לא באים בכיוון של לעזור באופן מותאם האופן שהם באים הוא רק מזיק והם לא מקשיבים עם כמות הפעמים שאני אומרת את זה
אנונימית
היי אנונימית,
אני לא בטוחה שהבנתי בדיוק למה את מתכוונת בפוסט שלך, אבל ברור שאת חווה קשיים בבית. אפשר להרגיש מצוקה גם אם אין אלימות פיזית בבית או מחסור כלכלי.
אם את לא מרגישה תמיכה, או מרגישה שלא מבינים אותך, ברור למה תחווי תסכול וקושי.
בת כמה את? האם תמיד הרגשת כך או שזו התפתחות חדשה?
קוראים לי דין ואני עובדת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אשמח, אם תרגישי בנוח, שתפני אליי בפרטי- אני כאן במידה ותרצי לשתף, להתייעץ ואולי לנסות ולחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
את יכולה גם לכתוב למייל שלנו [email protected]
לפנות אלינו באינסטגרם ובטיקטוק- nayedet.digital
או להכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-רביעי בין 20:00-24:00 https://www.yelem.org.il/ או בצ'אט בוואטסאפ 054-9424062.
דין מעלם דיגיטל
אני לא בטוחה שהבנתי בדיוק למה את מתכוונת בפוסט שלך, אבל ברור שאת חווה קשיים בבית. אפשר להרגיש מצוקה גם אם אין אלימות פיזית בבית או מחסור כלכלי.
אם את לא מרגישה תמיכה, או מרגישה שלא מבינים אותך, ברור למה תחווי תסכול וקושי.
בת כמה את? האם תמיד הרגשת כך או שזו התפתחות חדשה?
קוראים לי דין ואני עובדת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אשמח, אם תרגישי בנוח, שתפני אליי בפרטי- אני כאן במידה ותרצי לשתף, להתייעץ ואולי לנסות ולחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
את יכולה גם לכתוב למייל שלנו [email protected]
לפנות אלינו באינסטגרם ובטיקטוק- nayedet.digital
או להכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-רביעי בין 20:00-24:00 https://www.yelem.org.il/ או בצ'אט בוואטסאפ 054-9424062.
דין מעלם דיגיטל
קישורים מצורפים: