8 תשובות
אז תגישי פנייה מקסימום
שואל השאלה:
לכתוב בפנייה שאני לא מרגישה טוב?
אנונימית
כן רשום לצו ראשון שאפשר להודיעה יום לפני למיכרה שלא מרגישים טוב אז בתוכה שגם ליום המאה
שואל השאלה:
ניסיתי היא אמרה שהיא לא יכולה לדחות בגלל שזה מחר ואם אני רוצה אני חייבת להגיש פנייה
אנונימית
איך היום האחרון השנה עוד לא התחילה ותנסי להגיש פנייה לדחות
את יכולה להתקשר למיטב ולבקש לדחות, לא חושב שיבקשו סיבה
המספר שלהם הוא 1111
לדעתי עדיף פשוט ללכת... גם אם תפספסי את היום הראשון, לא נורא. לכי תדעי למתי ידחו לך ועל מה זה יפול.
שואל השאלה:
כן זה מה שאני עושה בסוף
אנונימית