6 תשובות
די יש שביתה לא יבטלו לא לחפור
שואל השאלה:
גם המורה שלי אומרת לחכות לשבע בבוקר כאילו מה אני רוצע לישון
גם המורה שלי אומרת לחכות לשבע בבוקר כאילו מה אני רוצע לישון
לא יודעת מה איתכם אני עולה ב3:00 ואם יש בית ספר אני לא קמה בעיה שלהם
אמרו שיש שביתה נראלי זה בטוח
אפשר לישון נורמלי, אם הם משנים את זה ברגע האחרון בעיה שלהם
וואלה אני שמה כי המורה האהבל שלי אמר שתמיד יש סיכוי שבדקה האחרונה יתבטל
באותו הנושא: