5 תשובות
לא
רק אם את שומעת אזעקה תרדי למקלט בלי בלחץ
אל תדאגי הכל יהיה בסדר
עכשיו אמרו שהטילים יגיעו בין 2-4 אז לא נראלי יעזור לך
אנונימי
כדאי לשים ב2:30 ולעבור לישון במרחב מוגן אם זה מה שירגיע אותך.
כמובן לשים ביטחון בהשם יתברך הכי חשוב
אנונימית
למה לרדת אם אין אזעקה?
שואל השאלה:
קיצר לילה לבן ותודה חח