5 תשובות
לא
רק אם את שומעת אזעקה תרדי למקלט בלי בלחץ
אל תדאגי הכל יהיה בסדר
רק אם את שומעת אזעקה תרדי למקלט בלי בלחץ
אל תדאגי הכל יהיה בסדר
עכשיו אמרו שהטילים יגיעו בין 2-4 אז לא נראלי יעזור לך
אנונימי
כדאי לשים ב2:30 ולעבור לישון במרחב מוגן אם זה מה שירגיע אותך.
כמובן לשים ביטחון בהשם יתברך הכי חשוב
כמובן לשים ביטחון בהשם יתברך הכי חשוב
אנונימית
למה לרדת אם אין אזעקה?
שואל השאלה:
קיצר לילה לבן ותודה חח
קיצר לילה לבן ותודה חח
באותו הנושא: