3 תשובות
למה שאני יהיה ער ב7 בבוקר כדי לראות את זה
אני באה כי אנחנו תיכון דתי שבחיים אין בו שביתות ואני מתחילה מחר כרגיל..
רן ארז כבר יהיה בחלום התשיעי שלו לפני שיגידו בשבע בבוקר משהו