18 תשובות
שואל השאלה:
אני לעולם לא אבין או אתמוך בזה
זו זכותם של אנשים כמובן פשוט אני לא מתחבר
אני לעולם לא אבין או אתמוך בזה
זו זכותם של אנשים כמובן פשוט אני לא מתחבר
מי קורא לחברה שלו זונה שלי? בחיים לא שמעתי על זה, ואם כן וזה בהסכמה שתיהם אז לבריאות, אישית הייתי בורחת מגבר כזה וזה מגעיל אותי.
לדעתי הכל תלוי בסביבה שבה אנשים גודלים.
יש כאלה שזה יראה להם לגיטימי לקרוא ככה לחברה שלכם ויש כאלה שלא.
יש כאלה שזה יראה להם לגיטימי לקרוא ככה לחברה שלכם ויש כאלה שלא.
מסכים, יש גברים ממש מגעילים והסביבה לא אומרת על זה הרבה לצערי...
שואל השאלה:
יפה שהפסקת להגיד את זה בעצמך, זה לא קל אחרי הכל אם אתה רגיל לזה.
ואני מסכים זה פשוט מחפיץ את הגוף וזה רק גועל לפחות בעיניי אין שום סיכוי שאקרא למישהי כ**** ובמיוחד במיוחדד לעולם לא לחברה שלי. לא הייתי מדמיין את עצמי עושה כזה דבר...
יפה שהפסקת להגיד את זה בעצמך, זה לא קל אחרי הכל אם אתה רגיל לזה.
ואני מסכים זה פשוט מחפיץ את הגוף וזה רק גועל לפחות בעיניי אין שום סיכוי שאקרא למישהי כ**** ובמיוחד במיוחדד לעולם לא לחברה שלי. לא הייתי מדמיין את עצמי עושה כזה דבר...
כל הכבוד.. תשמור על הכבוד שלך ועל של אחרים.. זו דרך מצויינת להראות שאתה מכבד מישהו..
אנונימית
שואל השאלה:
אני אשמור על הכבוד והצדק בעולם כי זה מי שאני. כמה קיטשי שזה נשמע אני מתכוון לזה.
אני אשמור על הכבוד והצדק בעולם כי זה מי שאני. כמה קיטשי שזה נשמע אני מתכוון לזה.
חד משמעית צודק.
תאמין לי, לאנשים כמונו יתחסו הכי מגעיל מהצד כי אנחנו לא מקבלים את "הנורמה" שלהם, וזה רק מחזק אותנו, הנורמה שנוצרה היא מגעילה אותי, אני מגיע למצב שיש בנות שבשוק בזה שאני מכבד אנשים ונשים בכלל!
עצוב...
תאמין לי, לאנשים כמונו יתחסו הכי מגעיל מהצד כי אנחנו לא מקבלים את "הנורמה" שלהם, וזה רק מחזק אותנו, הנורמה שנוצרה היא מגעילה אותי, אני מגיע למצב שיש בנות שבשוק בזה שאני מכבד אנשים ונשים בכלל!
עצוב...
^^ כל הכבוד מתן. תמשיך ככה תהיה בן אדם טוב לסביבה ותהיה אתה.. אני כבר יודעת שאתה בן אדם טוב.. אז אני מאמינה לך.. אבל תוכיח את זה גם לאחרים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה, אין צורך להוכיח הם כבר יודעים ועובד על זה תמיד.
להיות אדם טוב זה לא קל מעולם לא היה
תודה, אין צורך להוכיח הם כבר יודעים ועובד על זה תמיד.
להיות אדם טוב זה לא קל מעולם לא היה
זה באמת לא כזה עמוק
כל הכבוד מתן
אתה צודק
אגב אני האנונימית שדיברת עליה זאת לא אני גם בתגובה שמעליי
אתה צודק
אגב אני האנונימית שדיברת עליה זאת לא אני גם בתגובה שמעליי
אנונימית
כי שפה היא סהכ דרך לבטא מחשבות, ולא חסר מקומות שבהם אותה מילה מתכוונת למשמעויות שונות, ומה שרלוונטי זה ששני האנשים מבינים את אותה המילה.
- אמרתי למורה שלי על קטע מוזיקה שהוא "מפחיד" והוא אמר לי "מה למה מפחיד?" כשלי ברור שבעצם התכוונתי לקטע "ממש טוב"
- אם אני אומר למישהו על משהו "יואו זה בן זונה" ברור שאני מתכוון למשהו טוב.
- כשאני אומר על עצמי שאני מוזר אני מתכוון למשהו לא רגיל ומיוחד
- אם אני אגיד לחברה שלי שהיא "יפה" אף אחד לא יגיד שאני מחפיץ אותה.
- אם אגיד שיש לה "גוף יפה" גם לא יגידו שאני מחפיץ אותה
- אני אומר לחברה שלי הרבה שהיא "כוסית" ושנינו מבינים שאני מתכוון לכך שבאותו רגע היא סקסית/יש לה גוף יפה.. והיא מאוד מוחמאת מזה כי שנינו מבינים את הכוונה.
- אמרתי למורה שלי על קטע מוזיקה שהוא "מפחיד" והוא אמר לי "מה למה מפחיד?" כשלי ברור שבעצם התכוונתי לקטע "ממש טוב"
- אם אני אומר למישהו על משהו "יואו זה בן זונה" ברור שאני מתכוון למשהו טוב.
- כשאני אומר על עצמי שאני מוזר אני מתכוון למשהו לא רגיל ומיוחד
- אם אני אגיד לחברה שלי שהיא "יפה" אף אחד לא יגיד שאני מחפיץ אותה.
- אם אגיד שיש לה "גוף יפה" גם לא יגידו שאני מחפיץ אותה
- אני אומר לחברה שלי הרבה שהיא "כוסית" ושנינו מבינים שאני מתכוון לכך שבאותו רגע היא סקסית/יש לה גוף יפה.. והיא מאוד מוחמאת מזה כי שנינו מבינים את הכוונה.
אנונימי
שואל השאלה:
חח כן הבנתי
חח כן הבנתי
שואל השאלה:
מבין אותך אנונימי פשוט לדעתי זה מחפיץ ולא מכבד
מבין אותך אנונימי פשוט לדעתי זה מחפיץ ולא מכבד
אני מכירה אותך אז אענה במצב אנונימי למנוע מבוכה..
הייתי פעם בקטע עם מישהו שהיה גדול ממני והוא קרא לי הרבה פעמים "זונה שלי" למרות שאני בתולה ושומרת לחתונה.. זה כאב לא אשקר וגם התרחקתי בגלל זה..
מאותה הסיבה הפסקתי להגיד את המילים "חתיך" "שווה" "כוסית" "פצצה" וכו.. למה? מרגיש לי שזה לא מכבד לא אותי ולא את מי שיקבל את המילים האלה ממני
אם אני קוראת לעצמי כוסית זה כמו פוסי שזאת אומרת פחדנית והכל.. חלילה מהכוונה השנייה.,
עם כל הכבוד שלי לעצמי אני לא מסוגלת לראות את עצמי בקשר רומנטי/ זוגי/ ידידותי או כל קשר אחר אבל במיוחד אלה שציינת.. עם בן אדם שיגיד לי מילים כאלה.. ושוב.. נגיד חברות שלי אומרות לי שאני כוסית.. אני עוצרת לחשוב ואפילו במידה מסויימת נעלבת מזה כי אני שואלת את עצמי "כל מה שיש לי זה באמת הנראות שלי והגוף שלי? זה מה ששמים לב אליו הכי הרבה?" .. בקיצור זה מגעיל, זה דוחה, זה חסר תקנה, זה מיותר, זה גועל נפש, זה איכ.. וזה מעליב
הייתי פעם בקטע עם מישהו שהיה גדול ממני והוא קרא לי הרבה פעמים "זונה שלי" למרות שאני בתולה ושומרת לחתונה.. זה כאב לא אשקר וגם התרחקתי בגלל זה..
מאותה הסיבה הפסקתי להגיד את המילים "חתיך" "שווה" "כוסית" "פצצה" וכו.. למה? מרגיש לי שזה לא מכבד לא אותי ולא את מי שיקבל את המילים האלה ממני
אם אני קוראת לעצמי כוסית זה כמו פוסי שזאת אומרת פחדנית והכל.. חלילה מהכוונה השנייה.,
עם כל הכבוד שלי לעצמי אני לא מסוגלת לראות את עצמי בקשר רומנטי/ זוגי/ ידידותי או כל קשר אחר אבל במיוחד אלה שציינת.. עם בן אדם שיגיד לי מילים כאלה.. ושוב.. נגיד חברות שלי אומרות לי שאני כוסית.. אני עוצרת לחשוב ואפילו במידה מסויימת נעלבת מזה כי אני שואלת את עצמי "כל מה שיש לי זה באמת הנראות שלי והגוף שלי? זה מה ששמים לב אליו הכי הרבה?" .. בקיצור זה מגעיל, זה דוחה, זה חסר תקנה, זה מיותר, זה גועל נפש, זה איכ.. וזה מעליב
אנונימית
שואל השאלה:
אנשים לא יבינו אנשים כמונו @אנונימית, daniel: 3
אבל זה בסדר כי אנחנו לא נשים עליהם כמובן ונישאר עם הערכים שלנו ^^
אנשים לא יבינו אנשים כמונו @אנונימית, daniel: 3
אבל זה בסדר כי אנחנו לא נשים עליהם כמובן ונישאר עם הערכים שלנו ^^
3>
באותו הנושא: