5 תשובות
תנסי את לשפר את איך שאת נראית והאמת אולי זה דבר טוב שיש לך לאן לשאוף וזה את תוכלי להשתפר ממש בזכות זה
אני בטוחה שהאישיות שלך מושלמת וזה העיקר
גם אם אנשים לא מחמיאים לך זה לא אומר שאת לא יפה, את צריכה לקבל את עצמך איך שאת ולדעת בעצמך שאת הכי יפה בשבילך

אם את מרגישה חסרת ביטחון מהמראה שלך את יכולה לנסות לעשות גלואו אפ לפעמים לשנות סטייל, להתאפר או אפילו שינוי תסרוקת ממש יכול לשנות את החיים אצל האדם
וואו איך אני מכירה את ההרגשה הזאת
תקשיבי תנסי לשפר את עצמך אל תורידי לעצמך לעולם אני בטוחה שגם את יפה לידה
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת מנסה אין כבר מה לשפר לפעמים זה פשוט הפנים מכוערות ואין איך לשפר את זה
גם נרשמתי לחדכ לא מזמן
אנונימית
היא חברה שלך אני מבינה את הקנאה ואת השווה
וזה הגיוני גם אבל תחשבי
על איך שאת רואה את עצמך זה גם משהו
תרימי לעצמך אף פעם אל תורידי לעצמך
אני מאמינה שיש לך פנים יפות
ואת מחפשת את הרע בו תמצאי משהו שאת אוהבת בפנים אני בטוחה בעיינים אף תראי להשוות את עצמך לחברה שלך זה לא כיף להיות בתחרות
תמצאי משהו ולגבי החדר כושר תעשי את זה רק בשביל עצמך
אנונימית