5 תשובות
אני מבינה אותך
אבל את צריכה להבין שתמיד תיהיה מישהי יותר יפה ממך וככה בכל תחום
ושזה קורה מה שיש לך לעשות זה פשוט להחמיא וזהו
את לא אמורה לשנות את ההרגשה שלך כלפי עצמך בגלל זה
אם את מרגישה יפה ומעריכה את עצמך, את *תמיד* תישארי יפה כי את יודעת שהיופי שלך זה לא באמת תלוי בכמה בנות יפות יש סביבך
אבל את צריכה להבין שתמיד תיהיה מישהי יותר יפה ממך וככה בכל תחום
ושזה קורה מה שיש לך לעשות זה פשוט להחמיא וזהו
את לא אמורה לשנות את ההרגשה שלך כלפי עצמך בגלל זה
אם את מרגישה יפה ומעריכה את עצמך, את *תמיד* תישארי יפה כי את יודעת שהיופי שלך זה לא באמת תלוי בכמה בנות יפות יש סביבך
שואל השאלה:
אבל אני לא חושבת שאני יפה! וגם אני זוכרת שהיינו בקניון וזרת חברה ממיאמי ובנים שרלו אם אפשר את המספר שלה ! נמאס לי
אבל אני לא חושבת שאני יפה! וגם אני זוכרת שהיינו בקניון וזרת חברה ממיאמי ובנים שרלו אם אפשר את המספר שלה ! נמאס לי
אנונימית
יש תמיד יפות יותר ויש למיד מכוערות יותר, תהיי שמחה בחלקך
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה אני שונאת א עצמי!!!
אבל אני לא מצליחה אני שונאת א עצמי!!!
אנונימית
דבר ראשון, כל דבר ישתפר עם קצת ביטחון :) דבר שני, אם לא תעשי לגבי זה כלום, תמשיכי להיראות ולהרגיש כפי שאת מרגישה. אם את רוצה להיראות הכי טוב, את צריכה להשקיע בעצמך את ההכי טוב אם זה תזונה או טיפוח פנים וכ"ו. חוץ מזה, אפשר לנסות עיסויים/תרגילי פנים ביוטיוב (הקטנת/הרמת אף, הגדלת עיניים וכ"ו) אל תצפי ליותר מידי מהם, צריך סבלנות, אבל בסופו של דבר זה משתלם.
אני באמת מזדהה איתך, יש לי כמה חברות שהן פשוט מהממות ואני לעיתים מרגישה כמו זבל לידן. אבל השקעתי בעצמי וניסיתי לחשוב על עצמי טוב יותר, ועכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב. הכל תלוי בגישה.
בהצלחה, ותזכרי שכל אחד יפה בצורה שלו :)
אני באמת מזדהה איתך, יש לי כמה חברות שהן פשוט מהממות ואני לעיתים מרגישה כמו זבל לידן. אבל השקעתי בעצמי וניסיתי לחשוב על עצמי טוב יותר, ועכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב. הכל תלוי בגישה.
בהצלחה, ותזכרי שכל אחד יפה בצורה שלו :)
באותו הנושא: