20 תשובות
אולי אם צברת ביטחון במהלך החופש זה יתן לך כוח לנסות לפתוח דף חדש עם חלק מהתלמידים, מקסימום תיפגש אחהצ עם החברים שהכרת בחופש
שואל השאלה:
^^סיבות אישיות, אני נמצא במסלול מסוים וזה יהיה עוד יותר גהנום לעבור בית ספר כשאני עולה ליא
^^סיבות אישיות, אני נמצא במסלול מסוים וזה יהיה עוד יותר גהנום לעבור בית ספר כשאני עולה ליא
אנונימי
שואל השאלה:
^^גם הם לא ממש הצלחתי לשמור על קשר, והם עסוקים בעצמם
^^גם הם לא ממש הצלחתי לשמור על קשר, והם עסוקים בעצמם
אנונימי
תנסה לקבוע איתם, אולי לאט לאט תתקרבו בחזרה
שואל השאלה:
אני מנסה, הם בכלל בחול ואומרים שהם לא יודעים בגלל תחילת הלימודים, החברים שכבר יש לי יש להם חברים אחרים ואני לא אפשרות ראשונה...לאף אחד
אני מנסה, הם בכלל בחול ואומרים שהם לא יודעים בגלל תחילת הלימודים, החברים שכבר יש לי יש להם חברים אחרים ואני לא אפשרות ראשונה...לאף אחד
אנונימי
אני ממש מצטערת לשמוע
הפסד שלהם
אני פה בשבילך❤
הפסד שלהם
אני פה בשבילך❤
שואל השאלה:
אני יכול לעשות את זה כן אבל קשה לשים ז*ן כשאתה לבד זה ממש מבאס כי מתי שאני כן מסתובב עם אנשים אנשים אמרו שכיף להם איתי אבל אף אחד לא רוצה אותי בחבורה שלו ואנשים שמסתובבים כחבורה לא מתייחסים
אני יכול לעשות את זה כן אבל קשה לשים ז*ן כשאתה לבד זה ממש מבאס כי מתי שאני כן מסתובב עם אנשים אנשים אמרו שכיף להם איתי אבל אף אחד לא רוצה אותי בחבורה שלו ואנשים שמסתובבים כחבורה לא מתייחסים
אנונימי
שואל השאלה:
לא לא יעזור, דיברתי עם המורה אין לי אפשרות אחרת ממש
לא לא יעזור, דיברתי עם המורה אין לי אפשרות אחרת ממש
אנונימי
למה אתה לא יכול לעבור בית ספר?
אנונימי
שמע גם אני עברתי את זה עם בנות שהיו איתי 6 שנים בכיתה
אף פעם לא יודעים מה עשית
אני בטוחה שהם מקנאים בך
אף פעם לא יודעים מה עשית
אני בטוחה שהם מקנאים בך
שואל השאלה:
יש לי, לפחות חשבתי שיש לחברים האמיתיים האלה יש חברים אחרים ששוב הם מעדיפים להיות איתם מאשר איתי
יש לי, לפחות חשבתי שיש לחברים האמיתיים האלה יש חברים אחרים ששוב הם מעדיפים להיות איתם מאשר איתי
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא יודע כאילו הם התעצבנו כי לא סיפרתי להם דברים כמוי שהלכתי לעבוד או שעשיתי קורס מדא והם התעצבנו ממש אבל זה לא היה בכוונה בקיץ היינו יותר רחוקים פשוט וזה לא שהם מספרים לי דברים
^^לא יודע כאילו הם התעצבנו כי לא סיפרתי להם דברים כמוי שהלכתי לעבוד או שעשיתי קורס מדא והם התעצבנו ממש אבל זה לא היה בכוונה בקיץ היינו יותר רחוקים פשוט וזה לא שהם מספרים לי דברים
אנונימי
אני באמת מבינה אותך גם אני עברתי את זה
אני יודעת שזה ממש קשה אבל אני בטוחה שיש אנשים שבאמת רוצים להיות חברים שלך
אתם בא לך אתה יכול לדבר איתי אני אשמח להיות חלק מהאנשים שרוצים להיות חברים שלך❤
אני יודעת שזה ממש קשה אבל אני בטוחה שיש אנשים שבאמת רוצים להיות חברים שלך
אתם בא לך אתה יכול לדבר איתי אני אשמח להיות חלק מהאנשים שרוצים להיות חברים שלך❤
זה נשמע כמו חרם קצת
^נידוי חברתי
שואל השאלה:
אולי אבל אני לא בטוח לגבי זה כנראה הבעיה יכולה להיות בי
אולי אבל אני לא בטוח לגבי זה כנראה הבעיה יכולה להיות בי
אנונימי
אני ממש מבינה אותך, כשעליתי לכיתה ז' באתי מבית ספר חדש ולא הכרתי אף אחד לכולל היו חבורות ותמיד הייתי ביסודי פעילה עם חברות וזה.. אבל זה השתנה שם התחברתי לחבורה של 5 אבל אחר כך הבנתי שהן לא חברות שלי.. ( אחת מהן גם עזבה את הכיתה שלי שנה שעברה בכיתה י' ונשארתי לבד ) היום אני בכלל לא מדברת בכיתה או לאנשים, אני לא חושבת שאכיר עוד ילדים חדשים.. אבל אני גם די מעדיפה להיות לבד ולא לתת להם לנצל אותי כמו החברים הקודמים שלי.
אל תשים עליהם תנסה ליצור קשר עם החברים החדשים שלך, וגם אולי תנסה להכיר ילדים מהשכבה.
אל תשים עליהם תנסה ליצור קשר עם החברים החדשים שלך, וגם אולי תנסה להכיר ילדים מהשכבה.
אולי תגיד למנהלת
שואל השאלה:
^^תודה אני ממש מעריך אבל כאילו אני באמת לא מבין מה לא בסדר איתי אני איתם כבר מכיתה ז, התחלתי ז כשהייתי בזום, הם כבר הגיעו מאותם בתי ספר ויצרו וגיבשו לעצמם את החבורות שלהם ולי לא הייתה הזדמנות בכלל להתחבר ממש, אני באתי עם עוד שלושה חברים מהיסודי, אחד העיפו אותו כי הוא התברין למישהו, אחד טס לפיליפין ואחד עבר כיתה אז נשארתי בלי אף אחד, אפילו אני והחבר הכי טוב שלי כבר לא קרובים, הוא לא רשם לי ברכה ליום הולדת... או הביא לי מתנה (למרות שאני כן הבאתי לו) הוא מעדיף להיות עם החבורה שלו שזה בסדר זה החיים שלו אבל הוא פשוט מעדיף אותם מאשר עליי
^^תודה אני ממש מעריך אבל כאילו אני באמת לא מבין מה לא בסדר איתי אני איתם כבר מכיתה ז, התחלתי ז כשהייתי בזום, הם כבר הגיעו מאותם בתי ספר ויצרו וגיבשו לעצמם את החבורות שלהם ולי לא הייתה הזדמנות בכלל להתחבר ממש, אני באתי עם עוד שלושה חברים מהיסודי, אחד העיפו אותו כי הוא התברין למישהו, אחד טס לפיליפין ואחד עבר כיתה אז נשארתי בלי אף אחד, אפילו אני והחבר הכי טוב שלי כבר לא קרובים, הוא לא רשם לי ברכה ליום הולדת... או הביא לי מתנה (למרות שאני כן הבאתי לו) הוא מעדיף להיות עם החבורה שלו שזה בסדר זה החיים שלו אבל הוא פשוט מעדיף אותם מאשר עליי
אנונימי
תעבור כיתה אולי. ותנסה למצוא את החברים האמיתיים שלך
באותו הנושא: