6 תשובות
אבל אם נפרדתם לפני 4 חודש כבר ראית אותם בבית ספר אז מה זה משנה מעכשיו
לא לפחד לא יקרה כלום אתם נפרדתם הכול טוב
same גירלי את לא לבד
אם מתים מפחד אז ביחד
את תיראי ואת חברים שלנו כנראה אם אתם באותו בית ספר,אין ככ ברירה
אז את תחייכי או תגידי שלום יפה ותמשיכי בחיים שלך כי הם כבר לא רלוונטיים
שואל השאלה:
^^לא ראיתי אותו כי חודש הייתי בחול ואחרכך הוא הפסיק להגיע כי הוא היה ב יא
אנונימית
כמו שאומרים play it cool