10 תשובות
שואל השאלה:
זה יעשה לי 2 וואצפ ?
זה יעשה לי 2 וואצפ ?
זה כבר משהו אחר, צריך להפעיל את זה מהווטסאפ, אני יכול לשלוח לך מדריך אם את רוצה
בעצם אם יש לו מקום לשים עוד סים זה אפשרי
שואל השאלה:
מה זה אומר
מה זה אומר
אם הטלפון שלך תומך בdual sim אז כן, זה אפשרי
שואל השאלה:
כן אשמח למדריך
כן אשמח למדריך
ובשביל dual sim באייפון צריך סים אחד רגיל וesim אחד
צירפתי לך
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
עש לי אייפון
עש לי אייפון
אה...מתברר שאין את הפיצ'ר הזה באייפון
באותו הנושא: