8 תשובות
לא הבנתי זה ספאם?
שיעקבו למי אכפת מי ישמע מה יש לי להסתיר
מה אני אגיד יאזינו יגלו סודות מדינה
הכי רחוק שהגעתי זה למכולת השכונתית שיסתכלו לאן אני הולכת כמה שאני רוצים
שיעקבו למי אכפת מי ישמע מה יש לי להסתיר
מה אני אגיד יאזינו יגלו סודות מדינה
הכי רחוק שהגעתי זה למכולת השכונתית שיסתכלו לאן אני הולכת כמה שאני רוצים
בול.
אין לי מה להסתיר
הצרה הכי גדולה שלי בחיים זה האחד בספטמבר והפשע הכי גדול שביצעתי זה לעלות ל טרומית בלי לתקף
אין לי מה להסתיר
הצרה הכי גדולה שלי בחיים זה האחד בספטמבר והפשע הכי גדול שביצעתי זה לעלות ל טרומית בלי לתקף
סימים?
אז איך אתקשר?
אז איך אתקשר?
אנונימית
די להיות מושפעת
אנונימית
אכן, הודעה שמגיעה מאלו שמתנגדים גם לחיסונים ומתנגדים אחר כך גם להגבלות על מאומתים שלא רוצים להיות בבידוד, ומתעצבנים שבסוף צריכים לאתר את המאומתים דרך הסים כדי שהם לא יזיקו לכולם.
שידעו עליי הכול, מה אכפת לי, למה שזה יעניין אותי שהם ידעו לאן אני הולך
חח מה יש לי להסתיר? אז הממשלה תגלה שהברזתי משיעור ספרות, ממש מעניין אותם מה אני אגיד
אוי דיי כבר למי אכפת ומה כבר יש לנו להסתיר במיקום
באותו הנושא: