2 תשובות
שואל השאלה:
פשוט התור היה בבוקר והתקשרתי ממש כמה דקות אחרי שהם נפתחו והזמן של הקעקוע היה ממש קרוב ואני מרגישה רע לגבי זה וחושבת שאולי פשוט היה כדאי ללכת או משו
אנונימית
מצטערת לשמוע שאת לא מרגישה טוב. הבריאות שלך צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. זה בסדר שהיית צריכה לדחות את התור שלך.