8 תשובות
3 שבועות
אנונימית
בערך שבועיים
3 שבועות
מתי שאת חושבת שזה כבר לא נראה טוב.. מה שהם אומרים לך למעלה כל שבועיים זה ממש שטויות.. אני מחליפה כל חודש וחצי כי המנקוריסטית שלי אלופה וזה לא מתקלף והסיבה היחידה שאני מחליפה זה כשממש צמח לי (זה בנייה)
אם את צריכה לקבוע מראש תקבעי חודש ואז מקסימום תקדימי או שתזיזי
אם את צריכה לקבוע מראש תקבעי חודש ואז מקסימום תקדימי או שתזיזי
אנונימית
תוך חודש
אני קובעת כל חודש
3 שבועות בערך מהיום
תקבעי ל20.8 בערך
באותו הנושא: