17 תשובות
בגדול הייתי בבית
מכון עבודה עבודות קיץ
אנונימי
בבית המון
אבל היו חוויות , היה נחמד
גדול
סבבה תאמת למרות שרבתי איתה אבל היה כיף וישנתי מלאא ברוך השם
עשיתי אודישן ללימוד אנגלית לילדים בחול
התקבלתי
צילמו אותי
קיבלתי על זה כסף
הלכתי לטיול ביפו
הלכתי לטיול מצפה כוכבים
חגגתי יום הולדת בטו' באב
הלכתי למופע קסמים
חר א
חברים, מסיבות ללא אלכוהול כןכן יש כאלה, שטויות, קרמבו ומועצת תלמידים
מסכים בעיקר :(
pv
לא יודעת, אני בן אדם של עכשיו
כואב לי הגרון ואני שונאת תה אז עוד מעט אני הולכת לשתות משהו ממש ממש מגעיל כדי שיעבור לי
לא כיף
מבוזבז ביותר
משעמם טילים
הייתי כל החופש בבית
מנוצל
לה קקה משעמם טילים תרתי משמע טילים^
עבודה בית ציור וטיולים עצמיים
מבוזבז
עבודה חברים טיפוס