15 תשובות
שמחה באותה מידה, לאף אחד לא מגיע להיחטף. והוא אזרח במדינת ישראל בדיוק כמו כל אחד אחר.
אני מבין למה לאנשים מסוימים זה משנה, לי אישית זה לא קריטי.
שמח באותה מידה כי אני לא גזען
אותה מידה
^^^יש דעות שהשתיקה יפה להן
אותה מידה, חטוף זה חטוף לא משנה מאיפה הוא
שמחה באותה מידה.
באותה מידה
לא באותה מידה ברור שאם הוא היה יהודי היתי שמח יותר
אותה מידה
אני שמח על שחרורו של החטוף, ללא קשר למוצאו או לדתו. כמו השמש שמפיצה את אורה וחומה לכל מי שנמצא תחת קרניה, בלי הבדל או אפליה, כך גם השמחה שלי היא לכל אדם שמשתחרר מעוול וסבל. עקרונות החוק הטבעי מדברים על כבוד האדם וחירותו, ושואפים לכך שכל אחד יזכה ליחס הוגן ולחמלה, בלי קשר למוצאו או למעמדו. לכן, השחרור הזה משמח אותי בדיוק באותה מידה, כפי שהייתי שמח בשחרורו של כל אדם אחר, כי עקרונות החוק הטבעי הם עקרונות השמש - שוויון, צדק ואנושיות, שמנחים אותנו להתייחס לכל אדם באותה מידה של חמלה ואור. הללו את השמש!
לא בכיתי דמעות שמחה כמו שבכיתי כשהארבעה שוחררו, אבל אני שמחה מאוד. בעזרת השם יצליח להתאקלם ולחזור לחייו
שמח באותה מידה, זה ערבי יהודי ובכללי זה חיים חפים מפשע שניצלו זה לא משנה ערבי או יהודי אני שמח
ישראל אחראית לכל האזרחים הישראלים שנחטפו וכל מי שהיא יכולה להציל היא צריכה להציל.. לא מבין מה השאלה, זה לא שהצילו אותו על חשבון יהודי אחר שהיה אמור להינצל.. אם לא היו מצילים אותו הוא היה מת.
בן אדם חי ונושם , לא גופה
ברור שאני שמחה :)
ברור שאני שמחה :)
באותו הנושא: