6 תשובות
כן, זה רע
כבני אדם חשוב לשפר את עצמנו, אבל ליהנות זה לא פחות חשוב
כבני אדם חשוב לשפר את עצמנו, אבל ליהנות זה לא פחות חשוב
זה רע... ולצערי אני גם די ככה... /:
הלוואי עליי
שואל השאלה:
ממש לא הלוואי עלייך
ממש לא הלוואי עלייך
אנונימית
נישמע שלקחת את זה בהקצנה והגזמת.
את צריכה לפנות קצת זמן בשביל הנשמה שלך.
את צריכה לפנות קצת זמן בשביל הנשמה שלך.
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
באותו הנושא: