16 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת גם זה מעייף אני אוהבת להראות רגש
לא יודעת גם זה מעייף אני אוהבת להראות רגש
אנונימית
שתדעי לך שזאת אחת השטויות הכי גדולות שנרמלנו כאנושות
אנחנו בני אדם אנחנו מונעים מרגש. מה זה המשחק המפגר הזה שמנסה לשכנע את עצמינו שאנחנו "לא צריכים אף אחד"
בודאי שאנחנו צריכים. אפילו חזל אמרו שלא טוב היות האדם לבדו
אם מישהו גורם לך להרגיש שהוא פחות מעוניין כי את מתלהבת ומראה רגש, אז הוא פשוט לא מתאים לך
עם האדם הנכון זה לא יקרה
אל תפלי לדבר הזה
אנחנו בני אדם אנחנו מונעים מרגש. מה זה המשחק המפגר הזה שמנסה לשכנע את עצמינו שאנחנו "לא צריכים אף אחד"
בודאי שאנחנו צריכים. אפילו חזל אמרו שלא טוב היות האדם לבדו
אם מישהו גורם לך להרגיש שהוא פחות מעוניין כי את מתלהבת ומראה רגש, אז הוא פשוט לא מתאים לך
עם האדם הנכון זה לא יקרה
אל תפלי לדבר הזה
אנונימית
תקשיבי, אין בבעיה לרצות מישהו שיכיל אותך ולהראות שאת צריכה הכלה ואהבה.
אף אחד לא אצמעי ב100 אחוז זה נורמלי.
אף אחד לא אצמעי ב100 אחוז זה נורמלי.
אל תפחדי להראות רגש, לפעמים יפגעו בך בגלל זה אבל זה עדיף מאשר לחיות כמישהי שאת לא.
הכל בסדר פשוט תזרמי לא צריך לבוא עם אגו
אבל תבואי עם ביטחון
אבל תבואי עם ביטחון
וזה הכי טוב בעולם
זה שהסביבה מנסה לגרום לכולנו להרגיש שזה חריג זה מזעזע בפניי עצמו
תהיי מי שאת. מי שיאהב אותך יאהב ומי שלא לא
כנראה גם לא הגיעה לו האהבה שלך
זה שהסביבה מנסה לגרום לכולנו להרגיש שזה חריג זה מזעזע בפניי עצמו
תהיי מי שאת. מי שיאהב אותך יאהב ומי שלא לא
כנראה גם לא הגיעה לו האהבה שלך
אנונימית
עם האחד הנכון אפשר להראות פגיעות
שואל השאלה:
נו ברור שעכשיו למה שאני אחשוב על ילדים
נו ברור שעכשיו למה שאני אחשוב על ילדים
אנונימית
בסדר זה לא ספציפית ילדים
בכללי דברים שלא מתאימים לסיטואציה
לזכור שאת עוד לא מכירה את הבן אדם
וכשבן אדם מרגיש שמתלהבים ממנו בלי שבכלל מספיק מכירים אותו הוא שואל את עצמו ממה היא מתלהבת? היא מתלהבת ממני או שהיא מתלהבת מזוגיות וזה בכלל לא משנה עם מי?
בכללי דברים שלא מתאימים לסיטואציה
לזכור שאת עוד לא מכירה את הבן אדם
וכשבן אדם מרגיש שמתלהבים ממנו בלי שבכלל מספיק מכירים אותו הוא שואל את עצמו ממה היא מתלהבת? היא מתלהבת ממני או שהיא מתלהבת מזוגיות וזה בכלל לא משנה עם מי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט מדברת רגיל כזה כי זה נחמד
אני פשוט מדברת רגיל כזה כי זה נחמד
אנונימית
מותר להתלהב אסור להראות
את לא רוצה להלחיץ את הצד השני
אפשר להראות עניין, אפשר להראות שכיף לך, אבל זה צריך להיות בפרופורציות להתקדמות של הקשר
כל מי שאומר לך שזה שטויות פשוט לא יודע איך זה מרגיש מהצד השני
תהיי בראש של עכשיו. תראי לו לגביי עכשיו. כיף לך איתו כרגע, הוא נראה מתאים לך כרגע.
אם תתחילי להתנהג אחרי 2 דייטים כאילו מצאת את אהבת חייך ואב ילדייך זה פשוט לא נעים, זה מרגיש לא אמיתי, זה משדר נואשות
את לא רוצה להלחיץ את הצד השני
אפשר להראות עניין, אפשר להראות שכיף לך, אבל זה צריך להיות בפרופורציות להתקדמות של הקשר
כל מי שאומר לך שזה שטויות פשוט לא יודע איך זה מרגיש מהצד השני
תהיי בראש של עכשיו. תראי לו לגביי עכשיו. כיף לך איתו כרגע, הוא נראה מתאים לך כרגע.
אם תתחילי להתנהג אחרי 2 דייטים כאילו מצאת את אהבת חייך ואב ילדייך זה פשוט לא נעים, זה מרגיש לא אמיתי, זה משדר נואשות
אנונימית
תהיה את לא צריכה יותר מזה
תהיה את לא צריכה יותר מזה
שמעי שהעולם המודרני והפמיניזם דפק לך את המוח.
ואני לא מאשים אותך, את קורבן במקרה הזה.
גברים ונשים, צ ר י כ י ם אחד את השני!
וזה לא רע, זה יפהפה!
מה הבעיה של אנשים לקבל את זה?
ואני לא מאשים אותך, את קורבן במקרה הזה.
גברים ונשים, צ ר י כ י ם אחד את השני!
וזה לא רע, זה יפהפה!
מה הבעיה של אנשים לקבל את זה?
מה הבעיה לדבר רגיל?
שואל השאלה:
לא יודעת כי תמיד יש פחד לצאת נואשת
לא יודעת כי תמיד יש פחד לצאת נואשת
אנונימית
באותו הנושא: