15 תשובות
שואל השאלה:
אם את לא יודעת אל תגיבי
אם את לא יודעת אל תגיבי
אנונימית
את יכולה לנסות להראות להם עד כמה קשה לך במסגרת רגילה...
אני גם מנסה להתקבל בזמן האחרון ויש וועדה כלשהי שבוחרת מי לקבל ומי לא ואני מחכה לתשובה
אני גם מנסה להתקבל בזמן האחרון ויש וועדה כלשהי שבוחרת מי לקבל ומי לא ואני מחכה לתשובה
אנונימי
שואל השאלה:
רציני? כאילו ליטרלי הציעו לי את זה וההורים שלי מסרבים ואני נשארת בבתי ספר שאני לא הולכת אליהם בכלל
רציני? כאילו ליטרלי הציעו לי את זה וההורים שלי מסרבים ואני נשארת בבתי ספר שאני לא הולכת אליהם בכלל
אנונימית
אצלי זה עובד לפחות ככה כי יש הרבה מאוד בקשות
ואם ההורים שלך יודעים שאת לא הולכת לא יודע למה הם לא נותנים לך לעבור או לפחות לנסות
ואם ההורים שלך יודעים שאת לא הולכת לא יודע למה הם לא נותנים לך לעבור או לפחות לנסות
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה עובר לשם??
למה אתה עובר לשם??
אנונימית
אני עדיין על וועדה שמחליטה אם להכניס או לא תלמידים אז אין לי עדיין תשובה
אנונימי
אה חח לא קראתי נכון
בעיקרון מסגרת רגילה עושה לי נוראי ואני לא ארחיב יותר מדיי אבל זה הגיע למצבים נפשיים קשים מאוד
היה התלבטות בהתחלה אם לאנקורי או הילה אבל הילה נשמע הרבה יותר מתאים לי
בעיקרון מסגרת רגילה עושה לי נוראי ואני לא ארחיב יותר מדיי אבל זה הגיע למצבים נפשיים קשים מאוד
היה התלבטות בהתחלה אם לאנקורי או הילה אבל הילה נשמע הרבה יותר מתאים לי
אנונימי
שואל השאלה:
ומה אתה עושה עד עכשיו כאילו? אתה בבית או שאתה הולך לבצפר?
ומה אתה עושה עד עכשיו כאילו? אתה בבית או שאתה הולך לבצפר?
אנונימית
בבית
אנונימי
עדכון
התקבלתי
אז שבוע הבא כזה אני אתחיל ללמוד שם אני מנחש אז אם יש לך שאלות אני אוכל לענות עליהם בעתיד
התקבלתי
אז שבוע הבא כזה אני אתחיל ללמוד שם אני מנחש אז אם יש לך שאלות אני אוכל לענות עליהם בעתיד
אנונימי
שואל השאלה:
כמה זמן היית בבית?
כמה זמן היית בבית?
אנונימית
בעיקרון הברזתי מתחילת שנה כי היה לי מאוד קשה בבית ספר וכשזה התגלה והכל התחלתי כבר לחפש בית ספר אחר והייתה אמורה להיות לי פגישה באנקורי ב7 לאוקטובר ואחרי כל מה שקרה זה נדחה הרבה והחלטתי בסוף הילה והתקבלתי
אנונימי
שואל השאלה:
רגע מתחילת שנה עד עכשיו? זה בקושי חודשיים בגלל המצב וזה, אני כבר משנה שעברה הפסקתי ללכת ואז אמרו לי להישאר כיתה ואז הפסקתי ללכת שוב כזה שבוע אחרי שהלימודים התחילו
רגע מתחילת שנה עד עכשיו? זה בקושי חודשיים בגלל המצב וזה, אני כבר משנה שעברה הפסקתי ללכת ואז אמרו לי להישאר כיתה ואז הפסקתי ללכת שוב כזה שבוע אחרי שהלימודים התחילו
אנונימית
אה וואו
ממש מקווה שההורים שלך יסכימו לך ללכת להילה
ממש מקווה שההורים שלך יסכימו לך ללכת להילה
אנונימי
באותו הנושא: