8 תשובות
שואל השאלה:
כן, אבל מעבר לדברים האלה יש גם למידה בבית
וצריך לפעמים גם לסדר דברים ולנקות וזה לוקח זמן
ואם יש לך משפחה שאוהבת לבוא הרבה כמו אצלי זה גם אותו דבר

אני מרגישה כאילו אין לי זמן בכלל
אבל אולי היום אני כן אשחק. אני לא עובדת היום
אנונימית
הרבה פחות אבל פעם ב בין דברים שיש זמן מת בבית ובסופי שבוע חלק מהזמן אבל כן לא יצא לי איזה 3 חודש בכלל והשבוע 4 פעמים זה משתנה ממש
אנונימי
יש זמן להגיע ממקום למקום יש אימונים זמן שאתה מכין אוכל זמן שאתה עושה צרכים וכו וכו^^^
אנונימי
שואל השאלה:
אצלי זה יותר הקטע שיש לי איזה 4-5 תחביבים וכולם דורשים זמן ותשומת לב + משפחה גרה קרוב אז אחיינים שלי כמעט כל הזמן פה (ואני לא משחקת כשהם בבית כי הם מפריעים) + אני מבולגנת אז אני צריכה לסדר חדר
אנונימית
שואל השאלה:
טוב זה תלוי כמה הבית גדול חחח
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני לא אומרת שאתה מועקה התכוונתי לזה שהבית שלי גדול בקטע מוגזם לוקח יום לנקות אותו

והאמת שאולי לי יש יותר מדי חוקים
נגיד עכשיו אני לא משחקת כי אחיינים שלי פה
אנונימית
איך אין זמן תמיד יש זמן למה לא
אנונימי
שואל השאלה:
ומי שזאת לא העבודה שלו?
אנונימית