5 תשובות
ניהול זמן נכון וללמוד לעמוד בזה
החלק הכי קשה זה לשחק ואז לעמוד בזה שצריך לחזור לשאר המשימות.
החלק הכי קשה זה לשחק ואז לעמוד בזה שצריך לחזור לשאר המשימות.
שואל השאלה:
לא, אני משחקת רק אחרי שאני מסיימת את כל המשימות וזה אף פעם לא נגמר
ותכף אני חוזרת ללמוד אז אני לא יכולה לשחק
לא, אני משחקת רק אחרי שאני מסיימת את כל המשימות וזה אף פעם לא נגמר
ותכף אני חוזרת ללמוד אז אני לא יכולה לשחק
אנונימית
סופי שבוע
^^^ משימות זה לא שווה לניהול זמן :)
תנהלי את המשימות שלך לפי זמנים ותראי איפה אפשר לדחוף חצי שעה - שעה לשחק.
אם מספיק רוצים, זה אפשרי
תנהלי את המשימות שלך לפי זמנים ותראי איפה אפשר לדחוף חצי שעה - שעה לשחק.
אם מספיק רוצים, זה אפשרי
שואל השאלה:
^מה? אני אומרת לך שיש לי מלא דברים לעשות מה זה קשור לניהול זמן
^מה? אני אומרת לך שיש לי מלא דברים לעשות מה זה קשור לניהול זמן
אנונימית
באותו הנושא: