15 תשובות
שואל השאלה:
^^^זה לא פעם ראשונה שאני רואה אותם וממש מרגיש לי כאילו הן שונאות אותי והן מסתכלות עלי ממש מוזר
אנונימית
אני חושב שאם תילכי וכל הבנות שונאות אותך את לא תהני אבל איך את יודעת שהם שונאות
שואל השאלה:
^^^^(לל555) הבעיה שאני לא יודעת מה הכי טוב בשבילי וגם אם אני מעדיפה לא לבוא אני ממש לא רוצה לבאס אותה גם שנה שעברה מרגיש לי שביאסתי אותה ביום הולדת שלה אפילו שעד היום אני לא יודעת למה
אנונימית
שואל השאלה:
^^הרגשה של איך הן מסתכלות עלי כאילו יש שם כמה שממש מסתכלות עלי כאילו אני איזה חיידק דוחה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני מרגישה שממש לא באלי כי אני ממש מחפשת סיבות למה לא לבוא בלי שהיא תתבאס עלי אבל גם את זה אני לא מוצאת
אנונימית
יש לך עוד חברות טובות או שהיא הכי טובה שאת אוהבת
שואל השאלה:
יש לי עוד אנחנו חבורה כזאת של 5 אבל זה משנה?
אנונימית
מתי זה היום
שואל השאלה:
מחר בערב
אנונימית
לא יודע מצד אחד זאת חברה טובה שלך ומצד שני שונאים אותך
כל ה15 בנות את לא מכירה אותם בכלל?
אנונימי
שואל השאלה:
היא הזמינה 15 יש כמה שלא יכולות אבל כן כל שאר הבנות מהכיתה הקודמת שלה אז אני לא מכירה
אנונימית
אני אומר תילכי לחצי שעה לכבד אותה ותלכי אם לא זורם שמה
תבואי ,תבואי, את לא יודעת מה יקרה , להזיק זה בטוח לא יוכל, רק להועיל אם כבר ,והיא גם תשמח ממש
תבואי ואולי תתחברי עם הבנות האלה
תלכי בשבילה את לא יודעת מה יקרה יכול להיות שיהיה טוב ויכול להיות שיש לך הזדמנות להתחבר אליהן ואז את כבר לא תרגישי שהן שונאות אותך לכי תדעי ואם יהיה לא טוב אז פשוט תלכי