6 תשובות
כן, מושלם
תלבשיי זה נדיר
שואל השאלה:
אליהו, לא זה בחיפה בכלל. :/:/
אליהו, לא זה בחיפה בכלל. :/:/
אנונימית
תלבשי זה בסדר
שימי למה מוגזם?
כן,
בעיקרון תלוי איזה שמלה, אבל זה לא מוגזם..
בעיקרון תלוי איזה שמלה, אבל זה לא מוגזם..
באותו הנושא: