5 תשובות
בדיוק היום חשבתי על זה
כן
לפעמים אני שרויה בדיכאון ורואה את העולם ממשקפת וחושבת שזה היה לי הרבה יותר פשוט אם לא הייתי חושבת על כל דבר אלפי פעמים ומעמיקה בשטויות
אבל מצד שני זו גם הברכה שלי
אני אוהבת את החיים אבל לפעמים זה לא פשוט לראות את הטוב שקבילנו
תמיד
כן כל הזמן