5 תשובות
בעיקרון כן, מקסימום תקלעי לאזעקה אחת או שתיים
בכרמיאל ובכנרת אני בטוחה שלא מסוכן,כמעט ואין אזעקות שם,בכרמיאל לא היה מאז תחילת המלחמה ובכנרת אוליי רק פעם אחת מאז תחילת המלחמה,אם את רוצה להסתובב בצפת אז קחי בחשבון שאת צריכה מרחב מוגן לידך ליתר ביטחון .
אנונימית
בתכלס בכינרת זה תלוי איזה אזור האזור של טבריה אין כלום לא סגורה לגבי שאר הצדדים
צפת יש אזעקות ובכרמיאל יש ובסביבה
צפת יש אזעקות ובכרמיאל יש ובסביבה
^
לא זכרתי את זה,צודק סליחה
לא זכרתי את זה,צודק סליחה
אנונימית
בכרמיאל היה אזעקות מתחילת המלחמה..
באותו הנושא: