4 תשובות
לא
מה פתאום,אני מהקריות והאיזור דיי שקט ובטוח אין בעיה להגיע לחיפה ולאיזור
לא מה
לא שונה מבדרך כלל
לא שונה מבדרך כלל
לא? אני גר פה והכל סביר הסכנה הכי גדולה זה ערבים שירקו עלייך
באותו הנושא: