4 תשובות
לא נראה לי נורמלי אבל אני גם לא מבינה בזה כלום
כן, לפני החלקה חופפים עם סבון כלים כדי לנטרל שומניות בשיער.
כן ברור
לפני החלקה חופפים עם סבון ללא מלחים איזה שלוש פעמים כדי לנטרל את השומן בישביל שמתי שתעשי את ההחלקה החומר ישב לך על השיער יותר טוב ולא יהרס
ובדרך כלל תמיד ממליצים סבון כלים כי הוא ממש מייבש את הקרקפת