4 תשובות
לספרית אבל נראלי בכל זאת עדיף לחכות עוד יום
לספרית, היא לא סתם תתן לך תשובה שהיא אמינה אחרי עבודה קשה שעשו לך ותהני
חפפו לך היום אז נראלי מיותר לחפוף שוב , אבל מה שאת מרגישה
שואל השאלה:
עדיין לא עשיתי את ההחלקה היא בשני
עדיין לא עשיתי את ההחלקה היא בשני
באותו הנושא: