8 תשובות
תקחי מה כבר יקרה
וואי כן תנסי בהצלחה
אם את תמשיכי לחכות שהרגע הנכון יגיע, את לא תתקדמי הרבה, גם מדבר בתור מישהו עם גמגום, אם את באמת רוצה את צריכה ללכת על זה כי פשוט מאוד, הרגע ה"נכון" לא קיים
אנונימי
כן. כשאני הייתי בניו יורק הכרתי מישהי וכששאלתי את אחיות שלי אם לבקש ממנה אינסטגרם הן אמרו לי שלא כי זה פאדחני, אמרתי לעצמי שלא כזה אכפת לי לבקש, זה אולי קצת מביך אבל המקסימום שיכול לקראות זה שהיא תגיד לא ומפה דרכנו יפרדו. מפה לשם אנחנו החברות הכי טובות כבר שנה ומשהו והיא בין האנשים האהובים עליי בעולם.
תקשיבי אין לך מה להפסיד אם הוא אומר לך לא אם כבר הוא זה שמפסיד אוקיי ואם הוא אומר לא אז מה כבר יקרה בתכלס כלום אז תעשי את זה
שואל השאלה:
צודקים אני רוצה לבקש !!
הבעיה היא איך אני עושה את זה? לבוא לעבודה שלו ולבקש אינסטגרם זה טיפה הזוי הוא יחשוב שאני סטוקרית , איך אני מוצאת את המומנטום הנכון
אנונימית
שהוא בא לפרוט כסף אולי
או שאתם סתם נפגשים מחוץ לשתי החנויות