4 תשובות
לא מוצאים, פשוט קמים ועושים עד שזה נגמר
זה קשוח אבל בכנות שאין שום מוטיבציה שמאזנת את החוסר עצבים לחרא הזה אבל אין ברירה צריך לעשות משהו וזה קל יותר כשאת כבר נכנסת לזה אז עדיף עכשיו מאשר בתשע בערב ב31 באוגוסט
תנסי לעשות הכי יפה ומסודר שאת יכולה
ולהפוך את זה לאתגר
לעשות דברים יפים ומאורגנים יותר
זה יכול לעשות לך חשק?
היתחלת?
המוטיבציה לפחות שלי זה פשוט לעשות כמה סעיפים ביום ולא הכל ישר, וככה עם הזמן את תראי שאת מסיימת את העבודה בזמן, את יכולה להתחיל משאלות שהן יותר מובנות לך ואז להעבור לשאלות שלוקחות קצת יותר זמן. מניסיון.