8 תשובות
כן בגלל המודל יופי
לא חושב

או שלא קראתי נכון את השאלה.. אם הכוונה לכך שלבנות יותר חשוב המראה החיצוני כלפי עצמן אז כן, לחלוטין
כן , כי ככ. גדלנו החברה גרמה לנו לחשוב שכל מה שאנחנו זה החיצוניות שלנו
לא קשור למין, מה שהולך זה שבנות נראות יפות ומגונדרות, אבל אני לדוגמא, שאני קרוסדרסר ומגדיר את עצמי כבן, גם המראה החיצוני שלי חשוב
^איתן
מה הקשר יצר אחי צ'יל מי פגעה בך
אבל מי דיבר על זה בכלל ילא רלוונטי
ככה גדלנו, כל הזמן היה מה להגיד אז בנות צריכות להראות טוב כי אמרו. כל השיפוטיות גרמה לנו להבין שאין אותנו בלי המראה שלנו.
אני חושב שלשני הצדדים זה חשוב אולי לבנות יותר בגלל המודל הזה שמישהי חייבת מישהו שיעזור לה לשרוד ובן אדם שנראה יותר סימטרי/טוב מוטמע בנו שבהכרח יהיה יותר סיכוי לשרוד