7 תשובות
לי אישית זה לא מפריע כ"כ
אין לך ל-מה לשאול את זה
תאהבי את עצמך, תאהבי את הגובה שלך.
ואם לגבר זה לא טוב כי את "גבוהה מדי" בשבילו אז תביני שהוא לא גבר באמת כי הוא פוסל על דברים סתמיים.
תאהבי את עצמך, תאהבי את הגובה שלך.
ואם לגבר זה לא טוב כי את "גבוהה מדי" בשבילו אז תביני שהוא לא גבר באמת כי הוא פוסל על דברים סתמיים.
מעדיף שתהיה קצת פחות אבל לא פוסל אם תהיה כמוני או טיפה יותר
לא משנה כך
לא
לא מסכים עם ג'ינג'ית יש אנשים שזה אכן מפריע להם שבת זוגתם גבוהה מהם וזוהי בחירתם... בכל מקרה מי שיאהב אותך יאהב אותך. יש סטנדרטים הגיוניים אחרי הכל.
באותו הנושא: