7 תשובות
כן
כן ולא
מאוד
בתור בת אני רק אומרת שזה הכול תלוי בבן אדם עצמו ואנשים גבוהים יותר אולי בסדר עם זה לעומת ה4 תגובות שקיבלת כך שאין לך מה לדאוג או להתבאס מזה לכל בן אדם יש טעם משלו כמו נגיד זאנדיה וטום הולנד שהוא יותר נמוך ממנה והם ביחד מלא זמן וזה לא מפריע להם בכלל קיצר לדעתי אי אפשר להתבסס על 4 תגובות של אנשים אז אל תדאגי מהתגובות 3>
כן
לא אני אוהב גבוהות
נופ מקסימום אני אעמוד על קצות האצבעות ()
באותו הנושא: