4 תשובות
עשיתי זאת פעם אחת, עדיף לבוא כמו כולם, כמובן רק אם יש לך לבן בארון
גם ככה יום ראשון יום קצר אפשר לחשוב ..
אני בחיים לא באה עם לבן הכל טוב
לא, יום אבל
לדעתי זה לא מוזר גם אני לא אוהבת לבן