7 תשובות
לא,
אני באתי ועוד מלא באו
לא
לנו כתבו לבו עם לבן אז אני באה עם לבן
אנונימית
הכול מותר וזה לא מוזר
פשוט מקובל לבוא בלבן
אם מותר, לא
הכי שווה
לא מוזר
ממש לא מוזר
תבואי איך שנוח לך