15 תשובות
היא כנראה לא אוהבת את איך שהיא יצאה בתמונות וחסרת ביטחון לגביהן.. אני ממליצה לך לא להכריח אותה או לחפור לה על זה תכבד אותה
אולי היא לא אהבה את איך שיצא?
זה לא לגיטימי
אבל ליפעמים בחורות מיתבישות באיך שהיא ניראת לכן היא מיתבישת
אבל ליפעמים בחורות מיתבישות באיך שהיא ניראת לכן היא מיתבישת
כאילו אם אתה רואה שהיא ממש מסרבת זו כנראה הסיבה
שואל השאלה:
זה מעצבן כי לי זה לא אכפת איך יצאנו, זה תמונות ראשונות שלנו וגם רציתי לשמור באלבום תמונות שלי
זה מעצבן כי לי זה לא אכפת איך יצאנו, זה תמונות ראשונות שלנו וגם רציתי לשמור באלבום תמונות שלי
אנונימי
כנראה לא אהבה
שואל השאלה:
לא ראיתי אפילו איך יצאנו, היא לא הראתה את התמונות חחח
לא ראיתי אפילו איך יצאנו, היא לא הראתה את התמונות חחח
אנונימי
שואל השאלה:
^^אם אשאל את חברה שלה?
^^אם אשאל את חברה שלה?
אנונימי
אז תשאל
שואל השאלה:
החברה שלה תחזור מחול עוד שבוע אז בהצלחה לי לחכות
החברה שלה תחזור מחול עוד שבוע אז בהצלחה לי לחכות
אנונימי
אולי היא לא אוהבת את איך שהיא נראית שם
זה קצת מוזר...
שואל השאלה:
חדשות טובות
אז מסתבר שחברה שלה חזרה היום, בכל מקרה דיברנו כולנו, לא הזכרתי עדיין את התמונה והחברה שלה פשוט שלחה בקבוצה שלנו את התמונה.
ואני שמתי לב שבטעות הקראש עשתה פרצוף של חיוך אבל באותו הזמן פחד (אולי מבוכה) וזה יצא פחות מחמיא
בוא נאמר ככה אני אבין את הסיבה של לא לרצות לשלוח לי, אבל בשבילי היא עדיין יצאה יפה, התמונה יצאה חמודה ומגניבה אז אני שומר באלבום.
ולא קיבלתי את התמונות האחרות שהיו מהטלפון של הקראש, אבל אני כבר לא אבקש כדי לכבד
חדשות טובות
אז מסתבר שחברה שלה חזרה היום, בכל מקרה דיברנו כולנו, לא הזכרתי עדיין את התמונה והחברה שלה פשוט שלחה בקבוצה שלנו את התמונה.
ואני שמתי לב שבטעות הקראש עשתה פרצוף של חיוך אבל באותו הזמן פחד (אולי מבוכה) וזה יצא פחות מחמיא
בוא נאמר ככה אני אבין את הסיבה של לא לרצות לשלוח לי, אבל בשבילי היא עדיין יצאה יפה, התמונה יצאה חמודה ומגניבה אז אני שומר באלבום.
ולא קיבלתי את התמונות האחרות שהיו מהטלפון של הקראש, אבל אני כבר לא אבקש כדי לכבד
אנונימי
שואל השאלה:
זה גם היה תמונות ראשונות שלנו ביחד
זה גם היה תמונות ראשונות שלנו ביחד
אנונימי
שואל השאלה:
ידידה שלי שהייתה בעבר חברה טובה שלה אומרת לי שהיא רוצה צומת לב ושאמשיך לשאול...
ידידה שלי שהייתה בעבר חברה טובה שלה אומרת לי שהיא רוצה צומת לב ושאמשיך לשאול...
אנונימי
באותו הנושא: