התחברות
הרשמה
למי שיש רישיון אתם עוצרים שיש תמרור עצור ואין אף אחד
23 באוגוסט 2024, 17:19
חוקי התנועה
תשובה אחת
לא
ג
ג'וני הגבר
באותו הנושא:
אוטובוסים גם עוצרים בתמרור עצור?בחיים לא ראיתי אותם עוצרים או שלא שמתי לב
מה ההבדל בין תמרור עצור עם עיגול מסביב ותמרור עצור עם מתומן מסביב
על פי החוק צריך לעצור שלוש שניות בתמרור עצור או שזה קטע של מורי נהיגה?
איפה עוצרים אם יש תמרור עצור בלי קו עצירה?
הגיוני לקבל פסילה רישיון וביצוע טסט מחדש על אי עצירה בתמרור עצור?
אם יש תמרור עצור ומעבר חציה ופס עצירה ואין אנשים חייב לעצור בקו עצירה או ליד התמרור?
קורה לי בשיעורי נהיגה שאני נמצא בתמרור עצור ועוצר כמה שניות ואז ממשיך ואז המורה אומר לי שאני לא עוצר כמה זמן לחכות?
דחוף! עצרו אותי עכשיו שוטרים ביקשו רשיון אמרו שלא עצרתי בתמרור עצור הבאתי להם את הרשיון אמרו חכי באוטו ונעלמו כבר 7 דקות
בצומת- תמרור עצור "עוקף" את תמרור 301? דוגמה- לי יש תמרור עצור, למי שבא משמאלי יש תמרור 301, ולמי שבא מולי אין תמרורים.
אם יש לי תמרור עצור אבל אין לי קו עצירה, אני צריכה לעצור בקו של התמרור או באבני שפה?
אם בצומת אין קו עצירה ויש תמרור עצור ומעבר חצייה איפה אני אמור לעצור?