3 תשובות
אמורים להוריד רק נקודות לא?
אם את נהגת חדשה אז יש מצב
בן דוד שלי אחרי שהוא גמר את המלווה הוא נסע קצת מעל המהירות המותרת ושללו לו.
הוא היה צריך לערער בבית משפט ולשכור עורך דין בקיצור לנהגים חדשים עושים תמוות אז כן זה הגיוני
אנונימי
יאו מסכן
אנונימית