11 תשובות
הם עברו הרבה.
וגם את הית רוצה שיכבדו את סבא שלך ולא יזלזלו בו (סתם דוגמא)
וזה פשוט מכבוד של הבן אדם לכבד בן אדם מבוגר.
כי הם לא נולדו "כמה שנים לפניך"
הם נולדו כמה עשרות שנים לפנייך
הם סבלו יותר
והם גם מבוגרים
כשאת תהיי מבוגרת יתנו לך יותר כבוד
פשוט כי להם יותר קשה פיזית הכול, הם חולים ביותר מחלות, קשה להם לעמוד כבר, זה למה מפנים להם מקום ומכבדים אותם
זה פשוט מקובל, אני לא ממש מכבדת מבוגרים שחוצפנים כלפיי, אני מתחצפת אליהם, אבל אנשים מבוגרים וזקנים אני תמיד מכבדת ושואלת אם הם רוצים עזרה... ככה זה
הם בנו את המדינה הם שירתו בצבא בשבילנו הם חוו יותר דברים מאיתנו מגיע להם כבוד הם עברו דברים שאנחנו לא
אנשים שחיו שנים טובות עברו הרבה דברים. עכשיו הם מתחלשים פיזית לצריכים לכבד אותם בגלל הוותק שלהם
מסתורית איזה בנו תמדינה כל הסבים של כל מי שאני מכירה עלו אחריי ההורים שלהם (הילדים של הסבים) עלו למדינה
כי הם יותר גדולים ממך והם עברו הרבה בחיים
D12
כי הם בוגרים יותר, עברו הרבה יותר דברים, וככל הנראה רובם תרמו כדי שלך יהיה יותר טוב לחיות.
כי בשלב הזה כבר לא נשאר להם הרבה לחיות,רובם כבר לא במאה אחוז מבינים מה שהם אומרים, עדיף לתת להם לחיות בשקט