התחברות
הרשמה
הלכתי בערך לפני שבועיים ומשהו קורס מדא
אחרי הלומדות של פרחי מדא או משהו כזה ועדיין לא החזירו לי תשובה, זה נורמלי? מתי אמורים להחזיר?
23 באוגוסט 2024, 13:35
מד"א
התנדבות
כיתה ח
כיתה ט'
קורס פרחי מדא לרפואה
3 תשובות
תשובה למה
א
אנונימית עם משתמש
זה נורמאלי אבל אני לא יודעת מתי אמורים
א
אנונימית עם משתמש
שואל השאלה:
אם התקבלתי
אנונימית
באותו הנושא:
עשיתי את זה בערך לפני שבוע, ומשהו נראה לי לא בסדר...אשמח לחוות דעת..
הורדתי את הגשר לפני בערך חודשיים ועד לפני בערך שבועיים הכל היה טוב
אבא שלי נפטר לפני שבועיים ומשהו
הלכתי לרופאה לפני שבועיים בערך
השתחררתי מהצבא לפני שבועיים ואני מרגישה שהלכתי לאיבוד
זה סבבה שהלכתי להחזיר ספרים מהספרייה אחריי שבועיים בערך שלקחתי אותם?
מחקתי טיקטוק לפני שבועיים ומשהו וקשה לי בלי
100 ומשהו אלף צפיות בטיקטוק לסרטון שהעלתי לפני יומיים בערך זה סבבה???
לא הלכתי לבית ספר כבר שבוע ומשהו
האקס שלי קנה לי ג'ורדן אדומות לפני שנה ומשהו בערך וכמעט לא לבשתי אותן
התחלתי להתאמן לפני שבועיים ומשהו אני אמור לראות תוצאות?