6 תשובות
תלוי איפה איבדת
אם בבית אז פשוט תקנה אחת חדשה
אם בבסיס... אני מניח שאתה טירון כי אתה שואל את זה אבל אם יש לך אפשרות לקנות בשקם תעשה את זה
שלא תקבל עונש על זה
אם בבית אז פשוט תקנה אחת חדשה
אם בבסיס... אני מניח שאתה טירון כי אתה שואל את זה אבל אם יש לך אפשרות לקנות בשקם תעשה את זה
שלא תקבל עונש על זה
תקנה אל תדווח על כומתה
יבואו איתך על קטנות ואולי יעלו אותך משפט, תגיד ששכחת לשים אותה ותדאג כמה שיותר מהר לקנות חדשה..
בהצלחה
יבואו איתך על קטנות ואולי יעלו אותך משפט, תגיד ששכחת לשים אותה ותדאג כמה שיותר מהר לקנות חדשה..
בהצלחה
אתה כן יכול
אמרתי בשקם רק אם אתה בבסיס ולא בבית
אמרתי בשקם רק אם אתה בבסיס ולא בבית
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
עדיף לך לדווח
שואל השאלה:
אין לי אופציה כרגע לקנות בשק"ם, אני לא יכול פשוט לקנות כומתה וללכת איתה רגיל?
אין לי אופציה כרגע לקנות בשק"ם, אני לא יכול פשוט לקנות כומתה וללכת איתה רגיל?
אנונימי
באותו הנושא: