9 תשובות
כן?
למה לא?
כן
מן הסתם
כן
בלילה כל יום בבוקר לפעמים אני מדלג ורק עושה שלוק של מי פה
כן
זה קשה לישון בלי לצחצח למי שרגיל

אז אם לא מצחצחת קבוע תתחילי ותראי שאת תתמידי בזה
שואל השאלה:
^זה לא שאני לא אני כן מצחצחת פשוט אני מכירה מלא אנשים שלא וזה הטריף אותי
אנונימית