12 תשובות
כן למה לא
כן
לפעמים בבוקר בבוקר אני לא מקפיד
כן
כן למה שלא
לא
יש ימים שאני שוכחת לצחצח באופן כללי
יש ימים שאני שוכחת לצחצח באופן כללי
אנונימית
כן, ממש חשובה לי הגינת הפה.
חוץ מכיפור ותשעה באב
חוץ מכיפור ותשעה באב
כן
לפעמים בערב שאני ממש עייפה אז אני לא מצחצחת ואני ישר נרדמת 0_0
לא
אני לא יודעת מתי לצחצח בלילה אני כל הזמן רוצה לאכול
אני לא יודעת מתי לצחצח בלילה אני כל הזמן רוצה לאכול
אנונימית
ברור. אין שאלה ...
אכן כן
באותו הנושא: