5 תשובות
כע נראה לי שצריך על הצד עם המספרים
לא זה פועל על ווי פיי
את יכולה כשאת מצמידה אפשר אפילו מהאוויר,
וזה לא וייפיי, זה nfc.
וזה לא וייפיי, זה nfc.
שואל השאלה:
וזה משנה איזה צד להראות למכשיר? ^
לא הבנתי אותכם
וזה משנה איזה צד להראות למכשיר? ^
לא הבנתי אותכם
אנונימית
אם את מצמידה זה לא אמור להיות משנה אבל רצוי בצד של הצ'יפ אבל אצלי זה עדיין משלם משני הצדדים ואפילו באוויר
באותו הנושא: