5 תשובות
כע נראה לי שצריך על הצד עם המספרים
לא זה פועל על ווי פיי
את יכולה כשאת מצמידה אפשר אפילו מהאוויר,
וזה לא וייפיי, זה nfc.
שואל השאלה:
וזה משנה איזה צד להראות למכשיר? ^
לא הבנתי אותכם
אנונימית
אם את מצמידה זה לא אמור להיות משנה אבל רצוי בצד של הצ'יפ אבל אצלי זה עדיין משלם משני הצדדים ואפילו באוויר