3 תשובות
אם יש ווי פיי בכטיס (יש סימון) אפשר להניח
אם לא , צריך לגהץ או להכניס לחריץ (ואז נדרש קוד של הכרטיס)
אם לא , צריך לגהץ או להכניס לחריץ (ואז נדרש קוד של הכרטיס)
שואל השאלה:
שמגהצים צריך את הקוד?
שמגהצים צריך את הקוד?
אנונימית
אני שמה על אבל אם בכרטיס שלך אין ויי פיי תעבירי
באותו הנושא: