4 תשובות
לא ניסיתי אבל הקונסילר של מייבלין ממש טוב
שואל השאלה:
יש לי אותו אני צריכה רק להארות^
יש לי אותו אני צריכה רק להארות^
אנונימית
שואל השאלה:
אז את יכולה אולי להמליץ לי על קונסילר זול רק בשביל הארות?
אז את יכולה אולי להמליץ לי על קונסילר זול רק בשביל הארות?
אנונימית
כן הזה עם הפקק התכלת טוב
באותו הנושא: