10 תשובות
רק הmatt מעולה
אבל רק מתחת לעיניים אל תשימי על שאר הפנים הוא לא טוב יגרום לפצעונים
בכללי הכיסוי שלו וואוו
אבל רק מתחת לעיניים אל תשימי על שאר הפנים הוא לא טוב יגרום לפצעונים
בכללי הכיסוי שלו וואוו
נחמד
שואל השאלה:
אני שמה רק מתחת לעיניים למדתי לא לשים על חצ'קונים זה באמת עושה את העור ממש גרוע, תודה רבה
אני שמה רק מתחת לעיניים למדתי לא לשים על חצ'קונים זה באמת עושה את העור ממש גרוע, תודה רבה
אנונימית
סביר
כןכן צודקת ממתי שאני לא מסתירה את
הפצעים עם קונסילר המצב של הפנים שלי השתפר
הפצעים עם קונסילר המצב של הפנים שלי השתפר
שואל השאלה:
למה לא ממש טוב לעור?
למה לא ממש טוב לעור?
אנונימית
עם הפקק הטורקיז גרוע ממש אבל הפקק השחור טוב
אני אוהבת ליום יום
המאט
המאט
עושה את העבודה אבל לא ממש טוב לעור
אני לא אהבתי בכלל
באותו הנושא: