10 תשובות
רק הmatt מעולה
אבל רק מתחת לעיניים אל תשימי על שאר הפנים הוא לא טוב יגרום לפצעונים

בכללי הכיסוי שלו וואוו
שואל השאלה:
אני שמה רק מתחת לעיניים למדתי לא לשים על חצ'קונים זה באמת עושה את העור ממש גרוע, תודה רבה
אנונימית
סביר
כןכן צודקת ממתי שאני לא מסתירה את
הפצעים עם קונסילר המצב של הפנים שלי השתפר
שואל השאלה:
למה לא ממש טוב לעור?
אנונימית
עם הפקק הטורקיז גרוע ממש אבל הפקק השחור טוב
אני אוהבת ליום יום
המאט
עושה את העבודה אבל לא ממש טוב לעור
אני לא אהבתי בכלל