6 תשובות
שעה וחצי-שעתיים ביום, 4-5 פעמים בשבוע, התחלתי בגיל 13
שואל השאלה:
על איזן תוכנית אתם שלוקח כזה הרבכ זמן?
על איזן תוכנית אתם שלוקח כזה הרבכ זמן?
התחלתי להתאמן לפני שנתיים וחצי.
פעמיים בשבוע בערך, ולפעמים אני עושה גם מתח ושכיבות שמיכה
פעמיים בשבוע בערך, ולפעמים אני עושה גם מתח ושכיבות שמיכה
3 שעות ביום ומתאמנת כבר 4 שנים
שואל השאלה:
מה את עושה 3 שעות?
מה את עושה 3 שעות?
שעה וחצי שלוש פעמיים בשבוע לפני חודשיים מהחופש הגדול כנראה אני ימשיך גם בשנת הלימודים
באותו הנושא: